Search:

Type: Posts; User: wiliamw0ng

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Thread: 4.2u Help

    by wiliamw0ng
    Replies
    1
    Views
    382

    4.2u Help

    hi i accidently updated my wii to 4.2u
    and idk if i can install homebrew again.
    i know theres bannerbomb but can
    i install it again? or will there be a problem?
  2. Replies
    15
    Views
    1,060

    Does teh Puppies Really Die?

    Does teh Puppies Really Die?
  3. Replies
    15
    Views
    1,060

    What Happens When All of them are Bad Blocks?

    What Happens When All of them are Bad Blocks?
  4. Replies
    15
    Views
    1,060

    I'm doing that right now.... COME ON WHY 2 BAD...

    I'm doing that right now....
    COME ON WHY 2 BAD BLOCKS!?!?
    Whats a Bad block tho?
  5. Replies
    15
    Views
    1,060

    JoostinOnline, I Said the rong dirve

    JoostinOnline,
    I Said the rong dirve
  6. Replies
    15
    Views
    1,060

    Thanks!

    Thanks for the link!
    My driver light flashed to times and...
    I got to ubrick it!
    THANK YOU SOOO MUCH MAN !
    :D:D:D:D
  7. Replies
    15
    Views
    1,060

    Wii bricked With MyMenuify!

    Hello I bricked my wii while using mymenuify.
    I was messing with Any Region Changer then i accidently changed
    the video mode to PAL.
    Then I panicked...
    I changed my System Menu To PAL.
    and...
  8. Thread: WAD Help

    by wiliamw0ng
    Replies
    24
    Views
    1,713

    Ok, Thanks! Now i leave thesh fourm lol

    Ok, Thanks!

    Now i leave thesh fourm lol
  9. Thread: WAD Help

    by wiliamw0ng
    Replies
    24
    Views
    1,713

    Thanks for the link! can i install the wads by...

    Thanks for the link!
    can i install the wads by using "Wad Manager 1.7" by Wanikoko?
  10. Thread: WAD Help

    by wiliamw0ng
    Replies
    24
    Views
    1,713

    >_> ok i think i should be more careful then.... ...

    >_> ok i think i should be more careful then....
    Thank's For the Link!
    But Can I Install The Wads With Wad Manager 1.7?
  11. Replies
    157
    Views
    45,455

    Sticky: --------------

    Um can i Just Install the Wads on WAD MANAGER 1.7?
    Or Do i have to do Multi Mod Manager ?
  12. Thread: WAD Help

    by wiliamw0ng
    Replies
    24
    Views
    1,713

    Brick

    Will This have a chance of a brick?
    and what kind of brick?

    (Sorry For my english im not fully english)
  13. Thread: WAD Help

    by wiliamw0ng
    Replies
    24
    Views
    1,713

    Krafter, I said a i wanted a guide to downgrade...

    Krafter, I said a i wanted a guide to downgrade to 4.1.
    Not riivoulution.


    (i sound mean LOL)
  14. Thread: WAD Help

    by wiliamw0ng
    Replies
    24
    Views
    1,713

    You People Post Things so Fast.....

    You People Post Things so Fast.....
  15. Thread: WAD Help

    by wiliamw0ng
    Replies
    24
    Views
    1,713

    ._. eh... ...

    ._. eh...

    ---------
    -----------
    ----------
  16. Thread: WAD Help

    by wiliamw0ng
    Replies
    24
    Views
    1,713

    I want to Install Riivoulution as a CHANNEL.

    I want to Install Riivoulution as a CHANNEL.
  17. Thread: WAD Help

    by wiliamw0ng
    Replies
    24
    Views
    1,713

    oh cool can you give me a link to a guide i can...

    oh cool can you give me a link to a guide i can do that?
    Thx :)
  18. Thread: WAD Help

    by wiliamw0ng
    Replies
    24
    Views
    1,713

    well i just kinda wanna downgrade so i can ...

    well i just kinda wanna downgrade so i can
    Install Riivoulution and Play of modchips.
    I own a DriverKey and a Wiikey Fusion.
  19. Thread: WAD Help

    by wiliamw0ng
    Replies
    24
    Views
    1,713

    I want to Downgrade to 3.2u or any other one...

    I want to Downgrade to 3.2u or any other one below 4.1u.
  20. Thread: WAD Help

    by wiliamw0ng
    Replies
    24
    Views
    1,713

    Yeshhh

    Yes, I followed Alot Of the wiihack guides and the gbatemp guides.
  21. Thread: WAD Help

    by wiliamw0ng
    Replies
    24
    Views
    1,713

    WAD Help

    Hello I am A Newbie Here and i Just Hacked my 4.3u Wii.
    If I download a System Menu WAD from NUS can i install that on my wii?
    Is there Any Chance Of Brick?
    Will JPN/EUR/TWN wads work for my sys?...
Results 1 to 21 of 23